angående min blogg.

wow .. 258 besökare på 1 vecka, framgång ? .. nae. men det är ju iallafall lite mer än innan, haha.
jag strävar ändå inte efter någonting speciellt än sålänge, men det är ju givetvis kul ifall det bli flera !

och som det flesta säkert redan märkt så bloggar jag ju inte om något speciellt utan mer om vad jag gör
och vad som händer i mitt liv det är ju standard lixom. men ifall jag orkar ta mig tid så ska jag försöka att
utveckla mig lite mer, eftersom jag har ju inte sådär sjukt mycket bilder .. och det är ju det man vill se som
bloggläsare, inte sant ? det är en av det viktigaste grejerna i en blogg, anser jag iallafall. vad tycker ni ??

OM DET NU FINNS NÅGRA DÄRUTE SOM LÄSER MIN BLOGG, KAN NI SVARA PÅ EN FRÅGA ISÅFALL :) ?
- vad skulle ni vilja att jag bloggade mer om ?
lägg en kommentar eller maila till
[email protected], blir jätteglad om ni skulle ge mig förslag.

det fick bli en gammal bild på mig, som ni ser har jag redigerat ögonen till gult .. coolt va ? :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0