barnvakt i all hets ..

idag ska jag ORKA ta tag i att städa rummet, det har sätt ut som helvete ända sen julafton typ :(
erkänn slarvigt ut av mig att inte ens orka ? ja vet .. men idag känner jag att jag äntligen har krafter
nog att kunna ta tag i all skit. så nu är det bara sätta igång, skriver senare .. om jag får någon tid över.

btw .. idag ska jag och krille vara barnvakt åt william (krilles systers barn) och jag orkar egentligen inte
eftersom vi har precis fullt upp här hemma just nu. min bror och hans flickvän har ju bott här hemma med
oss och dom ska flytta nu så det ser ut som ett helvete här hemma eftersom allting ligger huller om buller ..
och det är ju tack vare att dom samlar ihop allt som är deras, om ni förstår ? så det är ju inte direkt rätta läget
att dra hem fler som ska sova här osv .. inte taskigt menat men ni förstår hur jag tänker. goosh, hur ska vi hinna ?

här kommer iallafall film nummer två .. då ville faktiskt ser elefanten ! tror ni han vill hem eller ? aw .. gulligt :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0