bloggvärlden.

          
                      Tyra (Tyra) Sjöstedt
:                                                               Kenza (Kenza) Zouiten:        
en av mina absoluta favoriter inom bloggvärlden.                 åh, sockersöta kenza. min andra favoritbloggerska !
hon är snygg, klär sig i den stil jag anser är perfekt,          jag älskar henne och hennes blogg, för att hon ger mig
är alltid positiv och glad, har humor så det heter duga       insperation, och då menar jag allt ifrån kläder till smink.
och är rent av en härlig person och så framför allt så är     när hon bloggar så tycker jag att det alltid är någonting
hon ju en gammal norrköpings-bo. vad mer klår lixom ?     värt att läsa. följde även hennes & tyras show, det var bäst.

                
                    Desireé (Dessie) Nilsson:                                                             Paulina (Paow) Danielsson:  
inte en av mina absoluta favoriter men hennes blogg                        läser den inte för ofta om jag får säga så.         
är rätt skön att sitta och läsa. det brukar oftast vara                  men dom gånger jag gjort det har jag tyckt att
någonting intressant som händer i hennes liv så att säga.           hon värkar vara en snäll / glad brud med humor !
hon bloggar oftast om fester, sin nu blivande musikvideo,            hon reser också väldigt mycket, vilket är riktigt
pojkvännen, hennes hund coco och såvidare .. en mycket          intressant att läsa om, eftersom jag själv funderar
söt tjej förövrigt. gillar inte att hon är "kissie-wannabe"          på att åka utomlands. tycker om att hon är så naturlig.

              
                 Gina (Ana Gina) Dirawi:                                                                          Natacha (Nati) Peyre:
här har ni sveriges mest underbara person och                                 den här bruden är så jävla härlig på något sätt !
inte nog med det, hon är en klockren komiker !                               jag verkligen ÄLSKAR hennes blogg, kommer aldrig
hennes blogg är aldrig dyster och tråkig, nej nej                              i hela mitt liv sluta läsa den. hon om någon har ett
tvärtom, den är fylld av glädje och skämt. det är                              Paradis till liv, hon bor just nu i L.A med en kompis
den här typen av blogg alla letar efter, hon är så                            som heter esra. dom gör allting tillsammans och hela
sjuk i huvudet (på ett posetivt sätt) älskar henne.                          hennes blogg är fylld med en sjukt massa äventyr och 
                                                                                                                vem vill inte läsa om galna saker som händer i L.A ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0