en liten årsresumé.

ÅRET 2010

h
ur har året 2010 varit för dig? – det har varit rätt bra, men det har gått lite för fort!
bättre än förra året? – nja, jag vet inte riktigt vad jag ska svara på det ..
någonting du aldrig kommer glömma från år 2010? – semestern i halmstad & förlovningen med min pojkvän.
har du flyttat under år 2010? – nej. men jag och min pojkvän bor själva nu :D 
har du hittat en ny låt som du älskar? – ja, väldigt många!
i så fall vilken? – en utav dom är bruno mars - just the way you are.
har du kysst en främling? – nae, bara min pojke. 

KÄRLEK

hur har din kärlek varit 2010? – helt underbar, om man bortser från endel bråk.
har du varit kär? -klart, och det är jag fortfarande.
har du sagt jag älskar dig till någon? – jamen, det är väll klart :D
har någon sagt jag älskar dig till dig? – min pojkvän ofc.
har du haft ett hemligt förhållande? - mjo, tyvärr hade jag ju det.

SORG & HÄMD 

har någon av dina vänner försökt/tagit självmord? – inte vad jag vet iallafall.
har någon i din släkt avlidit? – nae, men sånna jag känner!
har du slagit någon riktigt med knytnäven? – yes.
varit i slagsmål? – slagsmål och slagsmål vettifan, men ja .. nästan!

PERSONLIGT

har du gjort någonting du ångrar? - ja, det är endel saker ..
i så fall vad? – ingenting jag behöver skriva här. 
har du skämt ut dig? – det tycker jag fan att jag gör jämt, haha :D
har du ljugit för en vän? – inget jag minns faktiskt.
har du varit ute en hel natt? – ja.
har du blivit tagen av polisen? – nepp, aldrig!
har du sovit i samma säng med någon av det motsatta kön? - absolut ;)
har du sovit i samma säng med någon av samma kön? - yes.

SKOLAN & FRITIDEN

vilken skola går du på? – marielund nu, tyvärr.
har någon varit elak mot dig i skolan? – nae, men allmänt jobbig!
hatar du någon på din skola? - det finns endel, ja.
har du gjort något framsteg? – uujaa, massvis! :)
haft alla rätt på ett prov? – det hoppas ja, haha.

VÄNSKAP

har du träffat nya vänner? – ja det har jag!
har du förlorat en vän? – yeps, endel.
har du fått tillbaka kontaktet med en gammal vän? – njaa ..
har du gått bakom ryggen på en vän? – tyvärr, jaa.
har du ljugit för en bästavän? – ao :(
har du haft en relation med en vän? – beror vad ?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0