jävla kamera ..

FAN I HELVETE.
var för ett litet tag sen ute med tjabo (doggen) och tog massor
jättefina vinterbilder. jag vart så jävla nöjd! men det varade inte
länge .. tills jag av misstag kommer emot "radera alla bilder-knappen"
tror ni jag vart frustrerad eller ? jag sprang hem och tjöt. hahaha nääärå !

bara för eran skull och så delvis min egen så ska jag ta nya sen när jag och
min pojkvän tar tur Nr.2 med vovven, får hoppas dom blir lika bra som förut.

.. vad jag gör just nu ?
nja, jag sitter och lyssnar på boris gardiner som är så bra (fasst pappa är bättre)
hehe. påtal om pappa så våldgästade jag och min pojkvän honom igår, så jäkla kul !
vi hade ingenting att göra så jag sa till krille: ska vi åka till pappa eller ? och det ville
han, så vi åkte utanför hans hus och så ringde jag honom och frågade om vi fick komma.
och han svarade såklart ja, så sa jag: "okej, men vi åker hemifrån nu då ?" och det var okej.
fasst vi åkte ju aldrig hemifrån då, utan vi var ju redan utanför .. så vi plingade på direkt och
gissa om han undrade hur vi kunde komma till han så fort, hahaha. det var lite skojjigt sådär !


            fick bli en riktigt snygg bild på min andra hund hos pappa, lilla putin.


Kommentarer
Postat av: Torselina

A very nice site keep it up. Regards

2011-05-25 @ 13:39:36
URL: http://torselina.blogpaint.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0