kom nyss hem ifrån ..

 .. zZzZzZz .. kom nyss hem, har haft fullt upp hela dagen.
varit i skolan som vanligt, sen blev det raka vägen till IKEA!
var tvungna att handla hem klädhängare till hall och garderob,
nya galjar, en garderobliknande sak i tyg, nya glas och blandat.

nu är jag bokstavligen D.Ö.D i hela kroppen, ska käka kvällsmat
sen blir det pang bom i säng, det lovar jag ! och vet ni en sak som
gör mig så jävla glad ? jag har sovmorgon till kvart över tio, lyckan.

orkar tyvärr inte ladda upp någon bild, är så jävla stendöd som sagt!
men jag lovar, lovar, lovar att ni ska få bilder imorgon, har även köpt
hem nya kläder igen. så det ska fotas det med! .. skriver mer imorgon.

hejjs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0