kung av sand ..

är just nu med emelie och vi lyssnar på gyllende tider - kung av sand .. så skön låt.
jag ska snart gå ut med tjabo och hon ska vara as snäll och ta disken, så jag slipper ! tack.

vi ska nog bege oss ner till stan senare för att checka läget lite, kanske bli hageby en sväng
med om vi orkar. sen kommer älskling hem och då blir det att ta det lite lugnt hemma tror jag.
och ikväll ska nog emelie ligga kvar hos oss, ytterst trevligt ! blir det väll lite myskväll senare ..
(misstolka inte) - vad ska ni läsare göra ikväll då föresten ? svara gärna någongång, hehe.

.. senare blir det en liten video på mig och emelie från igår när vi spelade kinect, alltså en ny.
inte den jag ladda upp igår, utan i den här videon så spelar vi ett annat spel .. checka lite senare !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0