min dag har varit förjävlig ..

jag ber om urkäkt för att jag inte bloggat varken igår eller idag, men jag har faktiskt en anledning ..

jag har mått (rent utsagt) piss dåligt, kände redan igår kväll att jag börja få lite smått huvudvärk och tänkte inte mer
på det, utan tog en cider tillsammans med min pojkvän och några goa vänner hemma hos oss. tänkte att det kanske går
över ifall jag tar en cider och kanske tar det lite lugnt, men det gjorde det såklart INTE utan det vart bara så mycket
värre .. det slutade med att alla fick gå hem och jag skulle försöka sova ! det gick, men imorse när jag vaknade var det
sjukt mycket värr än va det var dagen innan .. så om jag säger såhär, min migrän-huvudvärk gick över precis nyss !!

förstår ni mig nu ?
jag har alltså legat i sängen från imorse till nu, fyyyfan så jävla skit jag har mått alltså .. och den
förbannade huvudvärken var ju inte största problemet imorse, utan att jag hade så ont att jag var 2sek från att spy
och det är verkligen inte roligt. men nu har jag tagit det lugnt och suttit vid datorn ett tag, hoppas jag blir helt kry.

för ikväll ska vi antagligen på rockkarusellen i stan, typ massor olika rockband som spelar och sen utses en vinnare i slutet,
hoppas min lilla skalle orkar det .. det skulle vara roligt att komma iväg på något ! eftersom jag bara legat i sängen halva dagen.

såhär har dagen sätt ut hitills:
vaknat, somnade om .. åt aldrig frukost!
vaknade igen, drack oboy och tog en sked yogge.
somnade om, vaknade och tjöt för jag hade så ont.
hoppa in i en varm dusch / satt framför toan och skaka.
pappa kom förbi med inflyttningspresent & en tröstpresent.
mamma kom förbi och kolla hur jag mådde, vi satt och prata.
nu mår jag mycket bättre och vi funderar på att dra på "konsert"

här får ni en gullig liten video från när jag hoppade med candy igår, det var sjukt roligt efter så många år !!!! :D

Kommentarer
Postat av: Ninni

gumman gå till läkaren och kolla upp det där :o.. du har ju alltid haft ont i huvudet :(.. inget kul..

hoppas du mår bättre ! kram <3

2011-01-16 @ 16:11:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0