no party for me.

det blev ingen fest, OJ vad nödvändigt att jag gjorde mig iordning då .. hatar när det blir sådär !
kunde ju lika gärna gått hemma osminkad med mjukis ? ajja, gjort är gjort. nytt försök imorgon.

har funderat ett bra tag på om jag ska ha en liten frågestund, men känner att det inte är någon idé
eftersom det antagligen inte är så många som läser min blogg. men för er som gör det, vad tycks ?
.. och vad var det jag skrev för några inlägg sen, minns ni ? ni skulle hjälpa mig med förslag på vad
som kunde vara lite roligt att blogga om istället för det jag gör varje dag, så hjälp mig nu för17 !!!!

föresten ! jag sitter och dricker lite cider här hemma istället .. kanske lite mysigare än att köra all in
på någon fest ? mjo. asså vet ni vad jag har tänkt på ? det är 11 månader kvar till jag fyller 18 vilket är
1 år kvar ungefär, och jag längtar inte ens tills att gå ut ? jag längtar tills jag kan känna mig självständig.


måste bara observera !!!!
för det första så är det inte mitt rum.
för det andra så har jag inga nya bilder på mig.
för det tredje så är den här bilden typ 4½ år gammal.
för det fjärde så ska jag bli bättre på att ta nya bilder!

tack och hej ..


Kommentarer
Postat av: B E X

Hej! Tänkte bara fråga om du fick något svar från Natacha Peyre vart hon köpte den virkade tunikan?



(http://natachapeyre.nu/2011/01/17/1343/#comments)

2011-01-22 @ 11:44:31
URL: http://srebecca.blogg.se/
Postat av: B E X

sv; jag har letat ihjäl mig hela morgonen men hittar inte ;(

2011-01-22 @ 12:32:15
URL: http://srebecca.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0