mixed-inlägg.

fanns ingenting roligt att skriva om igår, därför blev det bara ett inlägg .. buuuuh dålig stil !

har jobbat övertid idag (jävligt stolt över mig själv) även om det bara var typ 40min så är det
ändå duktigt av mig, det blev lite matte även om jag inte ligger efter .. men det är bara bra !

när jag kom hem från skolan så la jag mig i sängen och myste lite med tjabo (hunden) så jäkla
gosig är han, jag älskar att komma hem och han står där när man öppnar dörren och svansen
går i 180 .. man märker att han blir så överlycklig. vad skulle jag vara utan min lilla snaboti ??

just nu
sitter jag och käkar maoams (godis) och känner mig allmänt tjock och snart kommer min
älskade man hem, som jag har tänkt på honom. bara vi är borta från varandra 5min så känns det !
.. äkta kärlek kallas det.
vi har varit förlovade i snart 3 veckor, jag är så lycklig och så himla gla'

nåja :)
nog om pojkvän nu, vad händer idag då ? jag ska fortsätta städa, mamma skulle kommit hem och
hjälpt mig men hon ringde för ett tag sen och sa att hon hade feber (antagligen bortförklaring) haha.
neje, det skulle hon aldrig göra. ajja, orkar inte skriva mera just nu men det kommer ett inlägg senare
om bloggare, jag ska förklara lite vad jag tycker och tänker / känner osv .. det kan väll vara något eller ?

här får ni lite bilder som jag missat att ladda upp, dvs. ett par dagar gamla .. bättre sent än aldrig (mitt motto)



    jag köpte mig ett par nya Reebok, jag älskar dom !                     ( den här bilden vart lite fuckad )


      när jag och tjabo låg och myste förut när jag kom hem ifrån skolan, naw. älskar att ligga såhär med honom ..


Kommentarer
Postat av: Stephanie

Hej!

Jag har en tävling på min blogg där man kan vinna ett nattlinne, anmäl dig här :

http://steph.se/2011/january/snyggt-nattlinne-fran-topladyse-1.html#comment



LYCKA TILL :)

2011-01-19 @ 17:28:35
URL: http://steph.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0