hey, i'm back again.

back on track.
just nu sitter jag inne på arbetsförmedlingens hemsida och söker jobb, alltså sommarjobb.
får hoppas jag hittar någonting hyfsat, det är ju alltid bra med lite extra knäck. det behövs!

ska strax hoppa in i en dusch, så fort emelie är färdig inne på toan. sen lite senare blir det att
storhandla tillsammans med älskling, emelie och emelies mormor. vad kan jag mer säga för nått ?

jo, att min dag idag inte kommer vara så as spännande, så det finns inte för mycket att skriva om.
men ska försöka att uppdatera mig lite senare, om det händer någonting utöver det vanliga så att säga.

och som jag lovade igår så blir det bilder från igår, och ni ba: wuuuhuu, massor roliga bilder att kolla igenom.
och ja ba: ne ni, för det blev bara två .. det märkte jag nyss när jag kollade i kameran. så ni får nöja er med det!

 - nytt snyggt linne från ginatricot (jävligt billig) och en eye roller från h&m, hoppas att den funkar!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0