tradera - auktion.

gosh, jag sitter och darrar i min datorstol här hemma .. vet ni varför ?
för min bror hjälper mig att försöka vinna en auktion på tradera, läskigt.

nerå, men jag har alltid velat ha en grej på tradera som jag kollat länge på
och nu om bara 3 min så avslutas auktionen på just den grejen, fyfan alltså!

tänk om jag inte ens vinner ?
fasst ändå litar jag på min bror, han har vunnit några auktioner innan tydligen.
så antar att han kan det där och är bra, det är bara vänta in i sista sekunden !!

update: JAG VANN, JAG VANN, JAG VANN, JAG VANN, JAG VANN
 :D
jag visste väll att jag kunde lita på min kära bror, nu är jag sjukt glad ..

TACK.

det här gjorde min dag, ni anar inte. okej, det låter överdrivet men jag ska förklara
sen varför jag är så himla överglad. skriver lite senare när jag har lugnat ner mig !

Kommentarer
Postat av: Johan!

Åh grattis!

Tror du att din bror skulle kunna förklara hur man vinner en auktion? :) tack på förhand

2011-02-28 @ 04:11:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0