vågar man åka rulltrappa?

slutade skolan med historia (sista historia lektionen, är alltså klar) och jag vart godkänd :D
så nu slipper jag tänka på det .. phu .. ett problem löst. jag och angelica drog hem till mig och
tog tjabo en sväng efter skolan sen vidare ner till stan för att kolla runt som vanligt lixom ..

men då händer något som får mig att börja darra i benen .. jag vart så förbannat jäkla nervös ..
vi stog i rulltrappan .. vi var ungefär 9st som skulle åka, helt plötsligt så hakar sig rulltrappan alltså
får världens ryck och vi alla höll i oss, så det gick bra .. trodde jag ja. tills vi alla hör en rejäl duns och
vänder oss om. bakom oss ligger någon, som alltså flög från hälften av rulltrappan och rulla resten av
vägen ner! o-m-g, min första tanke var "tänk om det är en gammal tant/gubbe" h*n kunde ju ha dött?
både jag och angelica var i chocktillstånd så vi gjorde ingenting och ändå stog vi nästan brevid .. taskigt.
men vi kunde ju inte rå för det? jag kopplade lixom inte, men det var en tjej såg vi sen när hon fick hjälp
av en annan person att resa sig upp, hon som ramlade var kanske runt 25 någonting. gosh, va rädd jag var!

jag darrade i hela kroppen typ en halvtimme efter det hade hänt, det såg så läskigt ut när hon flög och dessutom
tog emot hela fallet med axel och ansikte, AJ! jag menar, tänk er själva? som tur var höll vi oss i ordentligt, bra det.

vågar man åka rulltrappa längre eller ? det är frågan .. om inte annat så får man se till att hålla sig i härdanefter !


Kommentarer
Postat av: Tormaiken

I see first time your site guys. I like you :)

2011-06-02 @ 10:06:56
URL: http://tormaiken.blogfrombed.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0