var hos jimmy igår !

hann tyvärr inte att blogga igår .. var ju barnvakt åt lille william hela dagen / kvällen / natten.

vi satt och spela sällskapsspel och spela spel på datorn eller william 4år (!!) satt helt själv och spelade
l4d2 ni vet det där spelet som jag brukar spela, haha .. han tyckte det var skitroligt, men det är ju
inte så bra för honom eftersom det är mycket våld och så, men men. sen drog vi en sväng till min
storebror jimmy och hans sambo linda och mina små älsklingar till barn. så fick william leka av sig
lite med min brors barn .. aw, roligt för dom ! vi käkade / fikade även där, sedan drog vi oss hemåt.

asså shit vad dåligt jag sov inatt .. det är helt sjukt. jag har SPRÄNGHUVUDVÄRK och då är det inte lätt.
plus att william somnade på 2sek och började vrålsnarka, liten som han är .. och jag som redan hade en
aning huvudvärk fick ligga och lyssna på de där, vilket gjorde saken ännu värr .. gosh, trodde jag skulle dö !

men nu är allting bra igen. och älskling slutar jobbet om bara några timmar, kan man bli mycket gladare ?
när han kommer så ska jag ladda upp en filmsnutt från hans mobil, som jag filmade igår när vi var hos jimmy.

.. DET ÄR ETT SKITGULLIGT KLIPP PÅ TESS :D
men tills dess får ni yttligare ett klipp från busfabriken som måste ses !
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0