VÄRSTA JAG HÖRT I HELA MITT LIV.

O-M-G
strax efter jag ladda upp klippet på tess så fick jag en fin kommentar av någon som skrev: " lika vidrig som kissie "
..
OKEJ ? var det tess du menade så förstår jag inte varför du ens skrev sådär, eftersom hon bara är ett barn .. men OK.
skulle du vilja svara så kan du gärna göra det, för nu vart jag lite nyfiken .. hmm .. haha, jag tar inte åt mig ifall det skulle
vara mig du menade i vilket fall. spelar ingen roll egentligen .. föresten så tycker jag att det är respektlöst att snacka sådär
om alexandra, hon är som vilken person som helst även fasst hon har lite mer pengar än vissa andra .. det är vad jag tycker !

nåja ;)
vad har alla normala människor för sig idag då och hur mår ni ? jag mår perfekt .. ska snart laga god mat och tjocka lite för jag går
ju aldrig upp i vikt, vilket är perfekt. är faktiskt glad över min kroppsvikt, just nu väger jag mellan 48-49 beroende på hur mycket jag
käkat osv .. kanske är lite för underviktig eftersom jag vägde 53 innan, vet inte vad som har hänt ? men det är lagom för mig, alltså det jag har nu tycker jag ! men som jag har sagt i tidigare inlägg, allt fett kommer när jag är runt 30-35 istället, måste börja banta nu !!!!

HAHA, dagens skämt .. skulle ALDRIG i hela mitt liv få för mig att börja banta ! :)
har aldrig gjort det eller ens tänkt tanken, ae .. usch. jag är nöjd som jag är nu ..

( och till inläggets rubrik .. nej, det är inte det värsta jag hört i hela mitt liv - verkligen inte hahaha )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0