walk in closet på g ?

.. är inte det här alla tjejers dröm ? :D
att kunna vakna upp på morgonen, slita på sig tofflorna och kliva in i ett helt rum fyllt av galet mycket skor och
sinnesjukt mycket kläder och krims krams. sedan ha spottar i taket så det blir en riktigt såndär härlig belysning
och så ha en stor, fet jäkla spegel .. är det bara jag som känner såhär ? jag tror inte det. det här är verkligen en
kvinnas dröm, visst är det ? jag har ärligt talat tänkt på det här länge nu och jag tror jag ska fixa en walk in closet!

kikade dessutom in på tyras blogg och kollade hennes w.i.c som hon själv skapat för inte så länge sen ..
snygg va ? fan vad jag älskar alla hennes grejer, kolla bara alla dessa skor !! det är ju så man blir galen.




jag och min pojkvän bor ju ensamma från och med slutet av veckan som kommer nu, med andra ord på söndag.
och då får vi två helt tomma rum som vi kan göra vad vi vill med, och det ena rummet sitter ihop med det rummet
vi har nu och då blir det perfekt med en walk in closet eftersom det är vägg i vägg, dvs. ca 1,5 meter ifrån sängen.

PERFEKT.

så snacka vi om (eftersom min duktiga pojkvän varit golvläggare) så ska han lägga ett as snyggt parkett-golv i både
det blivande walk in closet - rummet och så i vårat rum. så det blir lite fräschare, nu är det typ en as tråkig gammal
korkmatta som har repat upp sig på massor ställen, usch så ugly. så vi ska alltså piffa till de gamla, tråkiga rummen !

jag kommer givetvis ta en massor bilder under projektets gång, om det nu ( förhoppningsvis ) blir något.


Kommentarer
Postat av: Linda

Kika in min nagel tutorial på min blogg:)

2011-01-12 @ 21:10:29
URL: http://toosweet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0