feber har blivit värr.

godmorgon från norrköping !
ville bara uppdatera lite fort och säga att jag mår dåligare idag än igår .. vaknade upp mitt i natten och var helt sinnessjukt varm.
hade säkert 40 graders feber inatt, jag lovar. mådde verkligen SKIT imorse, så var tvungen att sjukanmäla mig från skolan idag igen.

hade typ "feber yra" imorse, skrattade åt allting som om jag vore hög eller något haha herregud .. undra vad min stackars pojkvän tänkte ?
hur som helst, har märkt att det inte hjälper att sova bort hela dagen, därför är jag uppe och ska ta något att käka och sen sätta på en film.

längtar verkligen tills min pojkvän kommer hem och tar hand om mig, det är så underbart när han visar sina känslor extremt när jag mår dåligt.

jaja, var bara det jag ville skriva .. hoppas allting är bra med er och att ni inte mår lika dåligt som jag, usch. ha det bäst kära blogreaders ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0