fever.

*gäsp* hej, och god morgon .. jag antar att dom flesta går i skolan / jobbar just nu ?!
men inte jag inte
.. jag vaknade upp och hade så ont i huvudet som jag nog aldrig haft.

och så bad jag krille känna i pannan på mig och han sa direkt: ouh, fyfan gumman .. :(
jag var alltså stekhet i pannan, men det känner man ju inte på sig själv men jag kände mig
och känner mig även nu lite hängig, fasst det är lite bättre nu än var det var imorse, usch!

hatar att vara sjuk ..
och nu kommer jag dessutom missa en hel del i skolan, FAN FAN FAN. men men, nu är det som det är.

vad händer för alla idag då ? på en vanlig sketen tisdag ..
tyra har precis åkt till london .. mhhhhmm .. avundsjuk ? JA.

själv ska jag åka med krille sen när han slutat jobbet och hälsa på min kära mor och hennes kille, dom har flyttat!
förut bodde dom ju i fina mauritzberg med 100m till sjön, båt och bastu men nu bor dom nära stan, skönt för dom.
med tanke på att mauritzberg ligger långt bort som fan från själva city så blir det ju lite bensinkostnad för dom båda.

ajja ..
händer det ingenting roligt idag så tror jag att jag skiter i att blogga, jag menar .. hur kul är det för er att läsa om hur
jag har mått och så hela dagen då ? ae, usch. fårse hur jag gör och är ni jätte gulliga kan ni ju skicka ett litet tröst-mail
till mig så mår jag nog lite bättre, för vem blir inte glad av en massor mail från läsare som verkligen vill pigga upp än ? hehe.

[email protected] eller [email protected] .. bara tänkte .. ifall ?! muhähä :D HA DET BÄST.




Kommentarer
Postat av: sanna leknes

Hej:-) vart bor din mamma nu då?

2011-03-01 @ 23:47:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0