har våren kommit?

godmorgon på er, jag är på så jävla HAPPY humör .. känner ni inte vårkänslorna i luften ? ååh, man blir så glad :D

idag har jag rätt mycket att göra eller iallafall just nu.

- håller på att tina upp fläskfilé (om ni undrar varför vi äter det typ varje dag är för att vi har typ 25st att avverka)
- bjudit familjen på middag och det kommer ca. klockan halv 4 - 4, känner mig lite sådär stressad, haha.
- hinna städa innan alla kommer för just nu ser du ut som kriget själv här hemma .. *fan också*
- hoppa in i en dusch och fixa iordning mig lite grann.
- förmodligen hälsa på pappa och umgås lite !

jaja, nu vet ni det.
har inte så mycket mer att skriva tror jag inte, återkommer väll lite senare för mer info om dagen .. eller något.

btw ! :(
ni kommer tycka jag är fetaste nörden nu ..
jag ställde alarm klockan 1 inatt för att mina meloner jag hade planterat var färdiga då, så jag gick upp och skörda.
HAHAHAHAHA.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0