idag, linköping.

 hej hej hej hallö.
 sitter hemma och väntar på att krille ska sluta jobbet om exakt en timme.
 vi ska nog nämligen till linköping och köpa en ny elgitarr, eller ja krille ska !
 sen har vi funderat på en annan sak vi skulle köpa när vi ändå har vägarna förbi.
 men fårse om det ens blir av .. berättar mer när vi kommer hem om det nu blir så.

 åh, jag önska att jag fick tillbaka alla pengar jag handlat för nu .. och vet ni varför ?
 för SBT har fått in så sjukt snygga grejer och jag vill ha allting, hahaha. *desperat*



               urkäkta den dåliga kvaliten på bilden, vet inte vad som hände när jag ladda upp den ?
           update:
morsan kom nyss in i rummet och berätta att grannen har fått inbrott förut idag
         runt ett - tiden, nu känns det ju verkligen tryggt att bo här & speciellt att vara själv hemma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0