jag vill ..

jag vill ha en kattunge.
jag vill ha en ny väska.
jag vill ha nya solglasögon.
jag vill ha nya skor.
jag vill ha sommar och sol.
jag vill ha ett hus ihop med min pojkvän.
jag vill ha långt hår igen.
jag vill ha ett nytt trumset.
jag vill ha ett liv fritt från alla problem.
jag vill ha en egen riktigt snygg bil.
jag vill ha ett eget band.

jag vill bo i en annan stad långt från norrköping.
jag vill resa till london, mallorca, barcelona och tillbaks till bulgarien.
jag vill tillbaka till min bror och hans flickvän i halmstad.
jag vill hälsa på mina föräldrar snart igen.
jag vill att tiden ska gå fort tills jag och krille åker till ullared.
jag vill vara brun, vältränad och ha snygga ben.
jag vill att snön ska försvinna så fort som möjligt.
jag vill att alla nära och kära som dött ska leva igen.
jag vill göra en make over på mig själv.
jag vill att min blogg en gång i tiden växer.
jag vill att mina tänder ska bli normala igen och inte vara så sköra.
jag vill äta vindruvor, kiwi, mango och ananas.
jag vill våga sjunga för folk.
jag vill lära mig att dansa något utöver det vanliga.
jag vill få bort min höjdskräck.
jag vill våga åka flygplan utan att darra sönder.

ja ni, det är mycket man vill .. men frågan är hur mycket av det här som kommer gå i uppfyllelse ?
har ni någonting ni verkligen, verkligen vill som ni tror aldrig kommer hända ? berätta det gärna för mig.


 haha, snyggt. ser ut som att jag är flintskallig längst upp på huvudet ! men den bjuder jag fan i mig på.


Kommentarer
Postat av: MALIN

finis, <3

2011-03-21 @ 18:42:41
URL: http://mavalina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0