joggingtur.

ååååååh, fasiken vad jag är stolt över mig själv .. idag mår jag verkligen bra och ingen ska få förstöra det :D

har tagit mig i kragen, lyssnat på vad paulo sa och börjat träna med min kära inneboende emelie, fan vi är så bäst!
vi började med att gå i rask takt mot ljura för att köra "ljuravarvet" med andra ord springa runt hela ljura dvs ca. 2km.
och det gjorde vi, vi sprang så det kändes som om hjärtat skulle hoppa ur bröstkorgen typ, helt galet vilken dålig kondis!

men nu är jag stolt och glad över mig själv iallafall.
träna till och med lite när vi kom hem också, var sjukt taggad !!

jaja
, har precis duschat så nu ska jag blåsa och fixa iordning håret och sminka mig lite, hörs lite senare people .. c ya'


haha, hade ju ingen bild på mig när jag springer så varför inte göra en ?

Kommentarer
Postat av: Linn - Smilinggirls!

Bra gjort av dig att gå ut och springa, har blivit alldeles för lite träning för mig på sistone! :)

2011-03-12 @ 18:58:21
URL: http://smilinggirls.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0