"måbradagen" idag.

hey people ..
det har varit en lugn och skön dag idag, har haft en såkallad "måbradag" i skolan vilket betyder att man tränar eller hittar på något kul.

jag valde först bowling, men det vart fullt så jag orkade inte bråka mig till en plats och tog musikverkstad istället, men det var skönt det med.
satt och spelade lite gitarr med emelie och så fick vi i uppgift att hitta på en egen låt och det gjorde vi. sen var det dags för föreläsning i aulan.

och det var ingen mindre än självaste paulo roberto som var där och skulle snacka om sitt liv, bakgrund och massor olika träningstips eftersom han varit en proffs boxare, det var en väldigt underhållande och intressant föreläsning. det blev mycket skratt, trodde först han skulle köra stand-up ?!

och det bästa var att han fick mig att tänka om, på hur man egentligen lever och äter .. och så gav han sitt absolut bästa tips på hur man ska träna.
han sa att det tipset han gav är den bästa träningsmetoden som finns, det är till och med vetenskapligt bevisat. så hur coolt är inte det ? as coolt ..

haha skojja.
men som sagt, jag behöver inte använda någon jävla barnmat alá kissie style för att bli smal och vältränad, utan härdan efter blir det -> paulos egna
träningsmoment. och det flesta kanske tänker: men hur vet du att de är så bra då ? ehm, jo kanske för att han har sagt det och användt det själv ?


                                                   


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0