mer nytt från make up store.


 har glömt att visa er min nya fondation och puder från make up store, jäkligt skönt med nytt smink !
 
bara det att jag inte tyckte om fondationen så mycket, den torkade in så snabbt så jag knappt hann
 att smeta ut det i ansiktet. bra på ett sätt, dåligt på ett annat. ärligt talat, rekommenderar den inte.

 posetivt: det var en lös fondation som torkade fort och gjorde så att det såg naturligt ut på, thumbs up !
 
negativt: den torka lite för fort, vilket kan leda till ett fläckigt resultat + att den inte täckte så bra heller.

Kommentarer
Postat av: Sannie

Ska iväg som AU PAIR i USA, vad kan man köpa till en 11årig tjej, 8årig pojke och en 6årig flicka?! o__O

2011-03-08 @ 10:02:45
URL: http://sannie.blogg.se/
Postat av: Zami

Är dom bra? Jag är på jakt efter ny fondation nämligen :)

2011-03-10 @ 11:35:49
URL: http://zandrajonsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0