mini fredags shopping.

 nämen tjena ! ;)
 hur är läget mer er idag ?
 med mig är det toppen, har nyss varit på stan med emelie och handlat, det vart lite behövligt.
 
 från make up store: microshadow i en väldigt ljus färg, riktigt snyggt om jag får säga det själv !
 och lipgloss i en helt underbarg färg och ni anar inte hur fint det blir när man har det på läpparna.
 ett tips till er som tycker om att ha läppglans osv .. köp lipgloss "spy" från make up store, as fint.

 från H&M: coverstick, i min egen färg. kände att det var dags att köpa en ny, det täcker ju så bra ..
 sen blev det en vanlig applicerings borste och ett snyggt, blommigt sommarlinne .. hur fint ? mkt fint.







 hade tänkt att hoppa in i en dusch och sedan fixa iordning mig, jag kommer senare visa
 upp både läppglanset och ögonskuggan (fasst den kommer jag nog använda som high lighter)
 och så får vi se ifall jag drar på mig linnet "bara för att" visa er, mjaa .. det återstår att se !

 hörs om en stund.

Kommentarer
Postat av: ninni leknes

Har likadant linne som dig vettö :-)

2011-03-04 @ 23:54:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0