sitter hemma ..

hi people.
idag mår jag betydligt bättre, har inte längre den där riktiga feber-känslan i kroppen och det är skönt det.
är förkyld (täppt i näsan) , känner mig jättelite dåsig och så känns det lite konstigt när jag sväljer .. usch !

valde att vara hemma från skolan idag igen och återhämta mig, kan behövas. men imorgon är jag tillbaka igen.
känns faktiskt en aning segt att jag har varit hemma såhär länge, speciellt när man är helt själv och bara sitter.

jahapp ..
finns ingenting roligt att skriva om just nu, sitter som sagt bara hemma och glor .. min mor kommer snart och
hälsar på och ska hjälpa mig att städa lite, har inte orkat tagit tag i något eftersom jag knappt kunnat röra mig.

oh just ja !
hade tänkt att tipsa er om en tävling som http://www.lovemercury.se har, du kan vinna en supersnygg shoppingbag.
jag själv är med och deltar .. tävlingen hittar ni här, jag önskar er lycka till och hoppas någon av er har chansen att vinna !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0