smsking.se suger.

hej halluuuuu.
det gick superbra hos tandläkarn, han undrade varför jag ens var där ?! så jäkla bra och fina var tänderna.
men ändå känns det nästan som att dom ska ramla av ?! men han sa att dom ska gå att röra ca. en halv mm ..

jaja, nu är ett problem borta ur mitt liv iallafall, skönt det. men inte nog med det, har ju inga pengar på mobilen
och jag hade panik för jag behövde få tag i min pojkvän så jag sprang hem direkt från tandis och blev medlem på
någon jävla skit sida som heter smsking.se någon som är medlem där ? iallafall, och eftersom jag hade så brottom
så hann jag ju inte läsa igenom användarvillkor-skitet som man ska acceptera innan man blir medlem, jag bara klicka.
och nu .. fick ett sms där det står "du har valt att starta en prenumeration hos oss i 15 dagar för 39kr" AA JO TJENA !!

och det ända sättet att sluta vara medlem är att skicka ett sms till dom där det står "SMSKING STOPP" men vet ni vad ?
DET KOSTAR PENGAR ATT SKICKA DET! och hur fan hade dom tänkt att man ska kunna avsluta sitt medlemskap om man blir
medlem på sidan för att man inte har pengar på mobilen och sen ska man ändå skicka ett sms SOM KOSTAR ???? blir galen.

allt för att idioterna ska tjäna pengar
:mad:



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0