tagit fina bilder!

 tjabba tjena hallå på er :D
 nu är vi hemma igen efter en lång promenad runt strömmen och lite här och där, så jäkla skönt att röra på sig lite !
 vi har tagit jäte fina bilder och även filmat en liten snutt, så ni kan få ta del av våran extremt sköna tur i solskenet.

 vad gör ni då ?
 jag och emelie ska alldeles strax ta tag i disken och städa lite sen kanske vi drar ut igen och vandrar, det är ju så härligt !
 senare sen vet jag inte vad jag ska göra, får la hitta på något skojj med min man när han kommer hem. ska bland annat lösa
 ett litet problem ang. posten .. hatar verkligen posten. usch, tycker aldrig dom gör någonting rätt faktiskt .. bara slarviga !!

 här är lite bilder från promenaden
:






   här har ni klippet, det vart inte så långt men ni ser ju hur fint det är iallafall. btw, emelie filmade helt wierd. men det får väll ffs duga då !


             

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0