tankar kring månen.

 wow.
 tänkte bara visa er dessa bilder och säga att jag blir så himla fascinerad av det här.
 ser det inte så extremt häftigt ut när det har tagit bilder från självaste månen, va ?!

 kan ni tänka er hur det skulle vara att vara där eller ? så jävla coolt. men skulle aldrig våga.
 alltså jag menar, skulle jag fått chansen så skulle jag vart för nervös för att våga svara ja ..

 tänk er att fastna på månen ! tänk er paniken .. ja, det är mycket tänkande och funderande
 kring just det här i min lilla hjärna just nu, vet inte varför men ibland så dyker så lustiga tankar
 upp .. som alldeles nyss så började jag gråta och sa till min pojkvän: tänk att vi alla en gång dör.
 
 haha, shit. sjuk i huvet jag är som sitter och funderar så djupt .. naerå, men ha det gött ni så
 skriver jag mer imorgon när jag slutat skolan vilket är vid ett - tiden. japp japp japp, godnatt !!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0