testade att spela in en musikvideo idag.

 tjabba, läget ? :D
 med mig är allting helt okej, har varit ledig idag och är det även imorgon och det känns helt otroligt jävla skönt !!
 
har haft dö kul med emelie idag, vi gjorde en egen musikvideo hemma. filmade med min kamera och klädde ut oss
 till olivia newton john och john travolta i filmen grease, om ni minns ? emelie vart lik olivia eller som i filmen "sandy"
 i filmen dansar vi och sjunger exakt likadant, det vart klockrent men vet inte om vi vågar visa den för flera, eller ?!

 jaja, nog om det.
 det här klippet nedan vågar jag iallafall visa, haha. det är också ett sånthär klipp som man bara MÅSTE se, hahahaha.
 om ni vill veta så DOG jag helt seriöst till det här klippet, jag satt och tjöt och skratta och satte på replay 20ggr typ.



 såhär såg emelie ut som "sandy" när vi spelade in videon förut, likt ? haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0