typ 40 graders feber ?

 hej hej hej hej.
 jag har typ 40 graders feber och mår asbra :D fattar inte hur ?
 börja med huvudvärk, tog en tablett och gick och la mig för att det
 skulle bli bättre men när jag vaknar är jag precis genom kallsvettig !

 så kommer min pojkvän hem från jobbet och känner i pannan och ba:
 oooooooouuuuuh, aldrig känt någon så varm panna som du har just nu !

 ändå mår jag skapligt.
 känner mig fortfarande kallsvettig men inte lika mycket och så är jag lite hängig
 i kroppen, men inte sådär överdrivet. skönt det iallafall !! allt är nog snart gone.
 
 ska hoppa in i en varm dusch och sen bara lägga mig i sängen med min underbarling
 och så lite film och något gott till det, kan det bli härligare ? nix. det bästa som finns !

 hörs kanske lite senare, om inte så skriver jag mer imorgon .. bjuder på bilden då jag livrädd ut haha !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0