frågor och svar.

1. är du singel? nej, och det är jag jävligt glad över!
2. är du lycklig? jorå. men jag hoppas våren ökar takten ..
3. är du uttråkad? just nu ? jo faktiskt.
4. är du ledsen? nej.
5. är du italienare? nej.
6. är du gravid? nej.
7. är du full? haha nej.
8. är du en cooling? uja ..
9. är du från Irland? nej.
10. är dina föräldrar fortfarande gifta? det var länge sen ..

1. tror du på kärlek vid första ögonkastet? OM jag gör!
2. har du nånsin blivit sårad? jo, tyvärr ..
3. har du nånsin tänkt på en och samma kille flera gånger under natten innan du somnade? ofc.
4. har du gillat en kille utan att berätta det för henne? haha japp.
5. har du kysst någon inom de senaste tre veckorna? sälfklart!
6. har du haft en hemlig beundrare? kanske det kanske ?!
7. är du kär? jorö, jag är över-kär.
8. vill du gifta dig i framtiden? klart!

1. kärlek eller lust?
kärlek.
2. hår eller ögon? beror på.
3. katt eller hund? mest hund, men ändå båda.
4. några få bästa vänner eller flertalet ”vanliga” kompisar? flertalet "vanliga" kompisar.
5. TV eller Internet? internet.
6. coca-cola eller Pepsi? 50/50
7. vild utekväll eller en romantisk hemmakväll? hellre romantisk hemmakväll.
8. pengar eller lycka? lycka och pengar.
9. dag eller natt? för svår fråga ..
10. MSN eller mobil? mobil utan tvekan!

"har du någonsin"
1. blivit påtagen när du försökte smita hemifrån? har jag säkert.
2. brutit ett ben? inte än iallafall.
3. gjort nått du ångrar? som fan ..
4. hoppat Bungee Jump? skulle ALDRIG våga! .. tror jag.
5. ljugit för någon du tycker om? ja, och jag ångrar det som fan.
6. ätit en hel tårta? ha, nej.
7. gjort bort dig offentligt? yes! vem har inte lyckats göra det ?
8. velat bli tillsammans med ditt ex igen?
förr har jag velat det, ja.
9. gråtit när ett husdjur dog? mjo ..
10. velat försvinna? skulle vara skönt om man kunde göra det för 1 dag bara.

vad såg du på tv sist? "vem vet mest" (pensionärs-varning?)
vems blogg läste du sist? http://tyras.se
vad åt du sist? fläskfilé och potatisgratäng.
vem pratade du med sist? min pojkvän.
vad sa du? minns jag inte nu.
vem ringde du sist? har inte ringt någon på över 1 månad.
vem messade du sist? samma här.
vad läste du sist? vecko revyn.
vem pussade du sist? min pojkvän.
vem kramde du sist? min pojkvän.
vem bjöd du sist på något? emelie, tror jag ?
vad köpte du sist?
4 par skor.


 jag & candy i nfk för några månader sen, funderar stark på om jag ska börja rida lite där igen .. hm ?!


Kommentarer
Postat av: Zami

sv: Aah det är kul :D aah då det ska jag :D

2011-03-10 @ 22:13:35
URL: http://zandrajonsson.blogg.se/
Postat av: Sannie

Ha en awesome fredag va ja :D

2011-03-11 @ 13:22:48
URL: http://sannie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0