världens sjukaste spårvagnsresa.

helluuu :D
jag orkar inte skriva ner allting om hela dagen i skolan så vi snabbspolar lite framåt .. *snabbspolar*

emelie och jag hoppade på spårvagnen like usual, vi trodde allting var som vanligt / normalt tills ..
det sitter en fet kille brevid oss som kollar på mig och ska säga något (läs meningen med pontiak-dialekt) 

han: heeeeeej, har du en tia att låna meeeeeeej ?
jag
: ehm, nae .. tyvärr .. haha.
han: okeeeeej, jag bara tänkte kollaaaaaaa.

så blir allting som vanligt igen, förutom att jag märker att den här killen iaktar mig och emelie hela resan.

sen stannar spårvagnen helt plötsligt i typ 5min, ingen vet varför. och då ser emelie en tant som går förbi
med gasmask i ansiktet .. man ba: hallo? och sen såg jag en annan tant som skulle gå över ett övergångsställe
och så precis när hon ska ta första klivet ut i gatan så stannar hon, vart stel som en staty ba: FREEZE! haha.

spårvagnen startar och vi fortsätter åka, den här killen jag skrev om först fortsätter att kolla *gooosh* :(
sen säger han till emelie samma sak: har du en tia att låna meeeeeej ? och hon svarar lika dant som jag ..
så säger han: öh, duuuu .. vad är klockaaaaan ? och helt plöstligt ba: heeeej föresten duuuuu ! till emelie.
hon svarar: klockan är 2 och hej på dig med. hahahahahahaha, hela resan hem var förfan helt jävla weird.

det är 8 hållplatser från skolan hem till mig, och vi skrattade KONSTANT hela vägen hem, sinnessjukt alltså !
 
  - bild på pontiak -
killen såg typ ut såhär fasst han var ännu fetare, ännu jobbigare och ännu sjukare.


Kommentarer
Postat av: Zami

sv: allt bra annars ?

2011-03-10 @ 15:00:23
URL: http://zandrajonsson.blogg.se/
Postat av: Zami

sv: Härligt! :) Jo då det är helt okej.

Planer för helgen då ?

2011-03-10 @ 17:53:24
URL: http://zandrajonsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0