alla har vi varit små.

HEJ HALLÅ.
hur mår ni idag ? :D

jag mår superbra, är inte sjuk (igår var nog bara tillfälligt) så jag känner mig pigg och fräsch.
har hela dagen planerad, vilket känns så jävla skönt. hatar att göra saker spontant, usch fy!
spontanitet är nog en av de värsta sakerna jag vet .. typ: JA, vi gör det här nu .. så har man
inte ens planerat det och allting blir så slarvigt och huller om buller och ja, ni förstår mig, eller ?

.. perfectionism ;)

såhär ser dagen ut:
- byta om, fixa iordning håret.
- hitta något flott uteställe att käka på, blir nog butlers.
- ska hem till krilles morsa för att uträtta lite ärenden, uja.
- till lindö för att hälsa på pappa / kolla på en förstärkare ..
- räkna pengar (haha låter som jag är rik) och kolla utgifter.

sen har jag väll ingenting mer för mig, förutom att städa garderoben som ser ut som ett jävla helvete
just nu, kommer före / efter - bilder på det senare, så ni kan få se mitt duktiga resultat. wish me luck!

 DENNA BJUDER JAG PÅ. -
bild från 14-is tiderna, jag och min (då) bästavän emelie, så små vi var !!
 till vänster: jag (14år)
 till höger: emelie (14år)





Kommentarer
Postat av: Anonym

hej! jag har en bloppis där jag säljer massvis med kläder, skor & väskor, just nu vill jag bli av med allt så fort som möjligt pga ombyggnad & därför kan ni själva komma med rimliga bud om priset inte passar, hoppas att du/ni hittar någonting nu & att det passar, annars får jag be om ursäkt för kommentaren & önska dig/er en god fortsättning

http://saale.blogg.se



OBS!! SÄLJER ÄVEN LÖSHÅR!!

2011-03-02 @ 17:10:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0