våren har börjat närma sig.

 hej på er :D
 kom precis hem, jag och krille har varit hos mami och geir och käkat våfflor mums .. och JA, jag vet att våffeldagen var igår men skitsamma.

 är det bra med er ?
 med mig är allting helt okej, har varit skitglad idag på grund av det otroligt fina vädret .. det har ju varit vår feelings som fan tycker jag !!
 kollade runt lite i hageby centrum och hittade ett par nya solisar, VISST ÄR DOM SNYGGA ? vart så nöjd så jag  nästan vill köpa ett par till.
 men krille sa ifrån (som tur var) har ju typ 1000 par *överdriver* hemma. föresten vet ni vad jag var gullig och gjorde då ? jag köpte två par
 dösnygga t-shirts till krille, aaw. vilken underbar flicka han har ! haha. men nae, nu ska jag nog sätta på en bra film och lägga mig, hejdååå.

 och såhär såg jag ut idag ..
 jacka: jofama.
 kofta: ginatricot.
 byxor: minns inte.
 skor: affär i halmstad. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0