har hämtat mitt skal nu ..

 tjaaaaaaaa :D
 vet ni hur jävla glad jag är eller ? 
 ni vet mitt förra inlägg ? jag la ju upp en cencur - bild, det är just det på bilden jag har köpt, så nu är frågan bara: vad är det jag har köpt ?
 
 GAAAH, SHOPPAHOLIC.
 eller alltså, det får inte leda till något beroende .. det är fan farligt att handla för mycket ! nu måste jag fasiken ta shopping-paus eller något.

 AH JUST JA.
 har glömt att visa er hur skalet vart på mobilen, jag tyckte det blev bra .. men vad tycker ni ? jag älskar att det är lite udda, den ända jag vet
 som har ett likadant är kissie fasst hon har till iphone 4 då. och tro mig, jag handlar det inte för att hon har gjort det, utan för det är SNYGGT.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0