JAG ÄLSKAR MIN PAPPA.

tjabba.
jag kom nyss hem, har varit på highlander med krille och emelie .. kollade såklart på när pappa spelade !
jag verkligen ÄLSKAR att göra det, han är så duktig och jag är så jävla stolt dotter till min underbara pappa.

jag skulle aldrig i hela mitt liv byta ut honom mot någonting, inte någon jag älskar. fyfan, är så jädra glad idag !
det är så jag blir tårögd när jag tänker på det, haha. ne men allvarligt, det är så jag känner. i'm a happy girl ..

vad gör ni då ?
jag ska sova nu, är ganska trött .. skriver mera imorgon. ha det bäst tills dess ! .. zZzZzZzZzZzZz ..


 här får ni en skön bild på far min, haha han är så jävla rolig alltså ! pappa, du vet att jag älskar dig mest.


Kommentarer
Postat av: Julia

Så fin skrivit :)

2011-03-10 @ 11:16:30
URL: http://juliaexanimo.blogg.se/
Postat av: Zami

sv: Tack så mycket för tipset :D

2011-03-10 @ 14:45:13
URL: http://zandrajonsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0