värt att läsa.

 HÄR ÄR EN GREJ SOM FÅR MIG ATT BÖRJA UNDRA
VART I HELVETE ÄR VÄRLDEN PÅVÄG EGENTLIGEN ?

vid det är laget så vet nog alla vad jag snackar om, nämligen jack and jones nya sinnessjuka kampanj.

JAG HATAR ATT VI TJEJER SKA BEHÖVA BLI UTSATTA JÄMT OCH STÄNDIGT FÖR OLIKA REKLAMER !
har ni inte tänkt på det ? det är alltid vi tjejer som ska bli drabbade .. på tv, radio, reklamblad, tidningar ja allt.
jag känner iallafall så, känns som om det är världens press på oss tjejer att vi ska se ut på ett visst sätt osåvidare.
usch, jag verkligen avskyr detta och skulle mer än gärna göra allting för att få bort allt skit som finns överallt !!!!!!

kolla bara på tv .. big brother hm, vad gör dom där ? vad går allting ut på ? kolla bara paradise hotel .. samma där.
lyssna på det senaste på spotify .. och vad hör man där på topplistorna ? massor av stön och sex låtar alltihop förfan.
alltså jag menar, vad fan är " mikrofonkåt " för jävla skitlåt ? och " i just had sex " .. wtf ? vad är det som händer ??

man sitter i bilen och vill ha på radion och så kommer det världens äckligaste knull-låt ?! det är ju nice att lyssna på ..
och har ni sett alla musikvideor nu förtiden då ? VA ? det är ju helt jävla otroligt att man ens får göra så som dom gör.
jag lovar, precis ALLA har ju någongång sett lady fucking gaga's äckliga musikvideor och hon bär sig ju åt i varenda än.

NU ÄR JAG TRÖTT PÅ SKITEN.
kan ju inte ens gå på stan med min pojkvän längre utan att bli lite svartsjuk för att det är något skit uppsatt någonstans.
VAFAN, klart man blir lite svartsjuk när det sitter en halvnaken tjej och han råkar se det ? det är ju jävligt kul .. eller ?

många kanske tycker att jag överdriver men såhär är läget. och ja, jag kan hålla med om att det är lite överdrivet att bli
svartsjuk över sånna saker MEN det börjar bli FÖR MYCKET nu .. jag orkar inte med allting snart. vart fan är vi påväg ??

har sett en lättklädd kille på tv kanske 5 gånger i hela mitt liv typ och en lättklädd tjej har jag sett dubbelt så mycket mer.
är det rättvist eller ? NEJ. ska killarna få se tjejer men tjejerna ska inte få se killar .. inte för att jag vill se men ni förstår ?

det är SJUKT många som har ringt till dom där jack and jones och klagat, folk har skickat brev men ingenting har hänt ?!
media har lagt sig i, det har sänds på 24nt här i norrköping och alltihop .. hoppas verkligen dom tar tag i det där skiten snart.

har ni sett reklamfilmen då ? fitness club .. HA säkert .. SÄLJER JACK AND JONES UNDERKLÄDER ELLER KLÄDER TILL TJEJER ?
svar: NEJ. men varför har dom då en tjej som sitter i bh och trosor och viker ut sig i skyltfönstret ? försök att svara på det ni ..

man kan ju till och med få ett rabatt VIP kort på jack and jones där den där bruden ligger i bikini på stranden på bilden .. OKEY ?
dom tror ju att dom kommer få mer kunder bara för att dom har satt "tjejen" på varenda grej i butiken .. löjligt om ni frågar mig.

vad tycker ni läsare om det här ? reagerar ni på samma sätt som jag eller rör detta inte er på något sätt ? svara gärna !!


 här är den idiotiska reklamen, kolla bara 0:14 då det ska föreställa att en blond tjej suger av en kille .. så patetiskt och omoget !

                   
                       och här har ni bilden och VIP kortet på sidan, jag tycker dom borde bli stenhårt stämda för det här.

Kommentarer
Postat av: lovisa/polichinelle

jag blir inte svartsjuk, men jag håller med dig totalt om att kvinnor exponeras på grund av sina kroppar. vilket såklart är totalt fel. bra att du uppmärksammar detta!

2011-04-01 @ 11:18:14
URL: http://polichinelle.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0