vill du tjäna pengar på att sitta vid datorn?

tjabba :D

nu kanske ni undrar vad jag menar med överskriften ? jo, det är nämligen så att jag blev tipsad av en tjej om att bli medlem
www.plusikassan.se och då tjänar du pengar på om du t.ex. vill köpa någonting från internet, så får du oftast rabatt från
plusikassan på det du köper och så får du en liten summa pengar av dom när du köper varan. du kan till och med få ersättning
av dom om du t.ex. blir medlem på någon sida som dom har hand om. ett ex. hyr gratis film i 2veckor = 8kr, tillslut har du cash.

när du blir medlem på plusikassan får du en startsumma på 20kr som sparas i din "skattkista" .. det låter väll lite lockande ? ;)
och " gillar " du även deras facebook grupp så får du yttligare 25kr .. ja men titta, då är du redan uppe i 45kr bara sådär ?!

bara ett litet tips till er !

och nu kanske ni inte undrar vad jag ska göra idag
? men det ska ni få veta ändå ..
jag ska till motala idag, ska följa med krille för han ska kolla på 4st nya sommardäck + as snygga fälgar för endast 3000 :- billigt !
normalt så brukar ju däck + fälg ligga på upp mot 15-30 tusen och mer, helt galet. men men, det är vad jag vet än sålänge iaf ..

börjar skolan vid 08.50 föresten, ska ha 2 prov idag och har inte övat .. SMARTSKALLE NR#1 OR WHATaja, skriver mer sen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0